.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک  به خودي  خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور .... «ساحل» ظرفيتی بی برنامه در مازندران / از این همه همايش ها و نمايش ها و برگزاري جلسات ساماندهي و هماهنگي و کارگروه خسته نشدید ؟!
شمال نیوز : حقیقت غیر قابل انکار آن است که این وضعیت اسفناک به خودي خود نشان دهنده، عمق مشكلات تصميم سازي و مديريتي در استان مازندران است كه متاسفانه روز به روز شدت مي يابد و آثار نامطلوب و كسالت آور ....(ادامه)
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
پیامک های تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
شمال نیوز : در روزهای آغازین سال 98 خبر وقوع سیل در گلستان و مازندران کشور را در شوک فرو برد و شیرینی نوروز را به کام بسیاری از هموطنانمان تلخ نمود. اینکه اما برف، باران چه میاید و چه نمی آید برای ما تبدیل به بحران می شود نه از اشکالات آسمان و بلا که از قصور خود ما است..... هشدارهایی که نادیده گرفتیم، جنگل هایی که نابود کردیم !
شمال نیوز : در روزهای آغازین سال 98 خبر وقوع سیل در گلستان و مازندران کشور را در شوک فرو برد و شیرینی نوروز را به کام بسیاری از هموطنانمان تلخ نمود. اینکه اما برف، باران چه میاید و چه نمی آید برای ما تبدیل به بحران می شود نه از اشکالات آسمان و بلا که از قصور خود ما است.....(ادامه)
شمال نیوز :  امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش.... آقای امام جمعه ؛ ماجرای انتقال آب خزر با كدخدا منشي حل نمی شود !+ 8 نکته
شمال نیوز : امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش....(ادامه)
کنوانسیون خزر؛ آنچه هست، آنچه نیست!(يادداشت)
(ادامه)

پیام تسلیت سردار مرتضي قرباني به مناسبت درگذشت مادر شهید محسن اسحاقی
(ادامه)
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم »....
بنویسيم دریای خزر ؛ بخوانيم سطل زباله !
شمال نیوز : در مازندران روزانه در حدود سه هزار و پانصد تن زباله توليد مي‌شود كه از هر يك تن زباله 500 ليتر شيرابه توليد مي‌شود. اما در بحث فاضلاب، سرانه توليد فاضلاب 150 ليتر در روز براي هر فرد است. سه ميليون و سيصد هزار مازندراني داريم. با مقايسه اين دو آمار متوجه تفاوت ميزان توليد و درنهايت سيستم تصفيه آن‌ها مي‌شويم ».... (ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است..... 85 درصد سواحل مازندران در تصرف نهادهای دولتی!
شمال نیوز : براساس قانون، حريم خط ساحلي به‌معناي عدم انجام هيچ‌گونه فعاليت در فاصله ۶۰ متري درياست. با اين حال، در سه دهه اخير سواحل درياي مازندران به طور كامل اشغال شده است.....(ادامه)
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد...... « محيط‌ زيست مازندران » اسير بهانه‌هاي مديرانش !
شمال نیوز : اگر تا چند سال پيش نام مازندران سرسبزي و زيبايي و لطافت را در اذهان تداعي مي‌كرد، حالا با شنيدن نام اين استان فقط بايد به درد‌ها و مشكلات و گرفتاري‌هاي فكر كرد......(ادامه)
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد!
بعد از يک دهه احتضار تيرخلاص به جان ميانکاله نشست
شمال نیوز : در حالي که طي سالهاي اخير اکوسيستم مازندران با الودگي هاي صنعتي مورد تهديد جدي قرار گرفته ، با احداث واحدهاي الاينده پتروشيمي در جوار ميانکاله نيز موافقت شد! (ادامه)
اس ام اس تبریک عید غدیر خم
(ادامه)
علائم و نشانه های ظهور امام زمان (عج)(يادداشت)
(ادامه)
 با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد. رونمایی از کمربند ناجی غریق در مازندران+ تصاویر
با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار از دست اندركاران و فعالان ساماندهي طرح هاي استان مازندران تجليل شد.(ادامه)
موج های 4 و نیم متری در انتظار دریای خزر
هواشناسی مازندران با صدور اطلاعیه ای از صیادان خواست روز پنج شنبه از فعالیت دریایی خودداری کنند.(ادامه)
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است.... « گردشگری مازندران » گرفتار آمارهای فله ای !
شمال نیوز : اگر برنامه ای منسجم برای استفاده بهینه از ظرفیت های گردشگری استان ارائه نشود دیر یا زود فرصت های موجود عملاً به تهدید تبدبل شده و بخش عظیمی از نیروی انسانی و هزینه و اعتبار محدود استان باید مصروف مقابله با عوارض ناگواری شود که نتیجه مستقیم تصمیم سازیهای غیربهینه و روزمرگی مدیران مربوطه است....(ادامه)
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد .... طرح های دریا در سواحل مازندران و دهها سئوال بی پاسخ !
شمال نیوز : متاسفانه در سواحل مازندران یک ماشین ساحل روب برای پاکسازی شیشه ها و زباله های تیز مدفون شده در شن ها وجود ندارد و سواحل همواره با مشکل آزادسازی روبرو است همه سواحل در اختيار دولت و سازمانهاي قدرتمند و با نفوذ و یا شرکت های خصوصی است كه هيچ مسولي براي رفاه مردم شهر خود را درگير با آنها نخواهد كرد ....(ادامه)
شمال نیوز : در شرایطی که سازمانهای مسئول نظیر مدیریت گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بعنوان متولی مستقیم این بخش و همچنین مدیریت منابع طبیعی چندان اهتمامی به پرسشهای فوق ندارند ، شایسته است سازمانهای ناظر همانند سازمان بازرسی استان و دستگاه قضایی  به عنوان مدعی العموم.... آیا ساخت و ساز گردشگری در حریم 60 متری دریا درجویبار قانونی است؟
شمال نیوز : در شرایطی که سازمانهای مسئول نظیر مدیریت گردشگری ، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بعنوان متولی مستقیم این بخش و همچنین مدیریت منابع طبیعی چندان اهتمامی به پرسشهای فوق ندارند ، شایسته است سازمانهای ناظر همانند سازمان بازرسی استان و دستگاه قضایی به عنوان مدعی العموم....(ادامه)
شمال نیوز : اگر قرار باشد هرکس که در اراضی منتهی به ساحل، زمینی دارد برای خودش اسکله اختصاصی احداث نماید و حریم شخصی قائل شود آیا  روزنه ای برای دسترسی مردم به ساحل باقی می ماند؟..... معضل ساخت و ساز در حریم 60 متری دریا ی مازندران را متوقف کنید
شمال نیوز : اگر قرار باشد هرکس که در اراضی منتهی به ساحل، زمینی دارد برای خودش اسکله اختصاصی احداث نماید و حریم شخصی قائل شود آیا روزنه ای برای دسترسی مردم به ساحل باقی می ماند؟.....(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
نشت گازوئيل به رود تجن در ساري، در اثر سیل
فشار سيلاب ناشي از بارندگي شامگاه يكشنبه سبب شكستگي لوله گازوئيل در بستر رودخانه تجن مازندران و نشست اين ماده نفتي به داخل اين رودخانه در حوالي شهر ساري شد.(ادامه)
قیمت نفت اوپک افزایش یافت
سبد نفت اوپك با 1.17 دلار افزایش به قیمت 29.35 دلار مورد خرید و فروش قرار گرفت.(ادامه)
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد. آنها كه در ليست هستند حق ندارد در ليست ديگري باشند
سخنگوي ائتلاف اصولگرايان استراتژي انتخاباتي اصولگرايان و ليست ائتلاف اصولگرايي را مشخص كرد و گفت كه بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشد.(ادامه)
ورود سامانه بارشی به کشور / کاهش دما در نوار غربی
با ورود سامانه بارشي به كشور و نفوذ جريانات سرد شمالي امروز در نوار غربي بارش باران و برف و كاهش دما پيش بيني مي شود.(ادامه)
پيش بيني جوي آرام براي غالب مناطق كشور
روز شنبه از سرماي هوا در غالب مناطق كشور كاسته مي شود. خليج فارس، تنگه هرمز و درياي عمان امروز مواج مي باشد.(ادامه)
روند نزولی قیمت نفت ادامه‌دار شد
(ادامه)
آب دریای خزر ۱۹سانتی‌متر خشک شد
(ادامه)
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد.... بهره برداری از ساحل به شیوه انسانهای نخستین!
شمال نیوز : علي رغم بر پايي طرح سالم سازي متعدد در سواحل مازندران به جرات بايد گفت؛ حجم زيادي از مسافران و علاقه مندان به دريا ناگزير براي استفاده از این موهبت الهي بايد از مناطق خطرناك و ممنوعه به دريا دسترسي پيدا كنند كه اين خود چالشي بزرگ در مديريت ساحل و كنترل تلفات انساني ناشي از آن مي باشد....(ادامه)
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد.
اقتصاد مازندران با توسعه گردشگری شکوفا می شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اين كه بايد اشتغال مولد ايجاد كنيم و از افزايش كمي اصناف بپرهيزيم، عنوان كرد: مازندران مي تواند با توسعه گردشگري مشكلاتش را مرتفع و اقتصادش را شكوفا نمايد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 34 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.